מדריך ריו

ריו דה ז`נרו

שתפו את העמוד הזה

ריו דה ז’נירו ללא ספק אחת הערים היפות בעולם !
עם וותק של מעל 500 שנה בריו תמצאו הכל מהכל, חופים, מרכזי קניות ושופינג זולים, נקודות תצפיות בכל פינה, היסטוריה, מוזיאונים ואפילו תמצאו פלאי תבל בריו דה ז’נירו.
וכמובן איך שלא הסמבה המפורסמת של ריו בכל פינה !

סיורים ריו

אטרקציות ריו

טבלת מחירונים 2022-2023
*המחירים אינם קבועים ועשויים להשתנות
שם האטרקציה מחיר בריאל הדרכה מה כלול
ריו טה אמו - סיור בעיר
295 או 270 ריאל עם מוציקארד
עברית
וואן פרטי, הדרכה בעברית, פסל ישו, מדרגות סלרון, קיר הגרפיטי הגדול בכולם, סיור אוטנטי של 3 שעות בפאבלה שכולל הופעות של סמבה, קפוארה, ומשחק כדורגל עם ילדי הפאבלה
דאון
מחיר משתנה
אנגלית
הסעות הלוך חזור, וידאו ותמונות, ביטוח מחברת הדאון.
סיור יומי - אנגרה דוס רייס
250
אנגלית
הסעות הלוך חזור, מדריך בשפה האנגלית, ארוחת צהריים
סיור יומי - בוזיוס
250
אנגלית
הסעות הלוך חזור, מדריך בשפה האנגלית, ארוחת צהריים, סירה של 120 אנשים שכוללת בר שירותים מסעדה ומגלשת מים
סיור קרנבל - סמבה סיטי
90
אנגלית
אפשרות להסעות הלוך חזור, מדריך בשפה האנגלית
הליקופטר בשמי ריו
400-950
אנגלית
אפשרות להסעות בתוספת תשלום, סיור בשמי ריו במסוק לבחירתכם, 30דק / 45דק / 60דק
כרטיסי כדורגל - מרקנה
מחיר משתנה
-
כרטיס כניסה למשחק כדורגל במרקנה

מידע כללי ריו:

חופים ריו

Leme – חוף למה הוא אחד החופים היותר מפורסמים לאוהבי הכדורגל וההקפצות, חוף שקט באווירת רסטה מאן ומציע אחלה של נוף עם גבעת למה המפורסמת שתוחמת אותו מצדו הצפוני, לגבעה ניתן לעלות כל יום עד שעה 16:30 ולהנות מנוף מרהיב לגמרי בחינם, ושם תזכו להכיר את הקוף הננסי המפורסם של קופה קאבנה ה – מיקו .

Copacabana – קופהקאבנה מי לא שמע על החוף המפורסם ביותר בברזיל, חוף בעל טיילת של 3.5 ק”מ עם ים של מזכרות, ארמונות חול, ושווקים, מלונות מהמפורסמים בעולם ומסיבות גג שוות ביותר לקהל בחוגגים שביננו.

Leblon/Ipanema – שכונת איפנמה לבלון למי שעדין לא מכיר זהו הצפון תל אביב של קופה קאבנה וכך גם החוף שלהם נראה רצועה ענקית של 5 ק”מ של מים מדהימים, המון רשתות כדורעף פרושות בכל הרצועה, טיילת מדהימה ואחד המקומות הטובים בברזיל לגלישת גלים!

כל חופיי ריו דה ז’נירו מחולקים ומסומנים על ידי Posto (תחנות הצלה) במידה ומישהו אומר לכם ניפגש בPosto 4 תדעו נקודת הצלה מספר 4.

אתרי תיירות המומלצים בריו

הר הסוכר  הר הסוכר הינו אחת מנקודות התצפית היפות בריו! רכבל שקיים כבר מעל 100 שנה וייקח אותכם עד לנקודה הכי גבוהה לתצפית חוץ עיר, הר הסוכר בנוי בחלקו הראשון מגבעת אורקה גבעה שניתן לעלות אליה בטרק נחמד וידידותי של כשעה, אך שימו לב לחלקו השני של ההר ניתן להגיע רק ברכבל!

פסל ישו – אי אפשר להתעלם מאחת היצירות הגדולות של האדם , פסל ישו יושב על הר קורקובדו בשמורת יער טיז’וקה בגובה של 710 מ’ מעל פני הים. פסל ענק בגובה של 38 מטרים שמסתכל ושומר עליכם מכל מקום בריו כן אפשר לראות את פסל ישו מכל מקום בעיר!
הפסגת הפסל עצמה ישנו נוף מרהיב ביותר שמאפשר לראות את כל חלקי של ריו מלמעלה.

מדרגות סלרון – מדרגות סלרון הינו אתר פתוח שהפך תיירותי ביותר בגלל יופיו המרשים והיצירתיות של האומן חורחה סלרון שבנה אותם אי שם בשנות ה-80 כעשר הגיע לברזיל התחתן עם אישה ברזילאית שלצערו הרב נפתרה עם התינוק שלה בלידה מה שהוביל אותו להנציח את מותה בדרך יצירתית ומעניינת ביותר שעם השנים הפכה לאחת מנקודות החובה בביקור בעיר! 

קיר הגרפיטי הגדול בעולם – אמת לא ברלין אלא ברזיל! ברזיל קטפה עוד שיא אחד מיני רבים בספר השיאים של ג’ינס כעשר בנתה לקראת המשחקים האולימפיים בעיר בשנת 2016 את קיר הגרפיטי הגדול בעולם ! קיר עצום שמתפרס על 180 מ’ ו-17 מטר גובה של מי אם לא האינדיאנים הקדומים של כל אחת מהיבשות בעולם. מה שהפך גם אותו לנקודת חובה בעיר.

שכונת סנתה טרזה  אחת השכונות המפורסמות של העיר ובין השכונות הראשונות שנבנו, בשכונה ניתן למצוא שלל חנויות ווינטאג, ברים, ונקודות תצפית יפיפיות לעיר ולפאבלות השוכונות בסביבתה וכמובן לא שחכנו את ה – Bondinha המפורסמת רכבת וכלי ההתניידות העיקרי של בשכונת סנתה טרזה קיימת מעל 200 שנה בהחלט ממליצים לעשות סיבוב באחת הרכבות העתיקות בעולם שעדין קיימת ופועלת.

מוזיאון המחר” – מוזיאון עתידני לאוהבי מדע וסטטיסטיקות על מה שהולך לקרות איתנו בעוד כמה עשרות שנים, תמצאו שם עובדות מעניינות ביותר על המזון שאנו אוכלים זיהום האוויר והחור באוזון שללא ספק יפתיעו אותכם לדעת, בלי שום קשר למדע וסטטיסטיקות מבנה המוזיאון הוא אחד מהבמנים היפים ביותר בריו דה ז’נירו ללא ספק.

הסלע הטלגרפי – או בשמו הברזילאי Pedra do telegrafo נקודת תצפית מרשימה על חופייה המדהימים של באררה (העיר השכנה של ריו) ממוקם כ-שעה וחצי נסיעה מריו וכדי לזכות בתמונה האגדית תצטרכו להשקיע עוד קצת ולטפס כשעה עד לפסגה.
בדרך לסלע שינם 3 חופים מדהימים ומיוחדים שעם כבר הרחקתם לכת עד שם ללא ספק שווים עצירה.

איצטדיון המרקנה – או בשמו השני Estadio Mraio Filho זכה לתהילתו בשנות ה-50 כעשר אירח את אורוגוואי במסגרת גביע העולם מול ברזיל והכניס בשעריו 199,854 אוהדים מכל קצוות העולם האיצטדיון הגדול ביותר אי פעם שהכיל את כמות האנשים הזאת עד היום!
לצערנו עקב קריסת טריבונות נאלצו להקטין את האיצטדיון ל-80,000.
באיצטדיון עצמו תוכלו להנות מסיור במוזיאון של האיצטדיון או מאחד ממשחקי הכדורגל של אותו שבוע, ממליצים לאוהדי הכדורגל שביננו לחוות משחק של קבוצת Flamengo חווית כדורגל יחודיות ומרשימה!

Sambodromo – איצטדיון הסמבה של ריו, מבנה טריבונות ענק שמכיל עד 88,500 צופים ומשמש בעיקר בתקופת הקרנבל לתחרות בתי הספר לסמבה של ריו ומסיים במצעד המנצחות המפורסם של הקרנבל, מצעדי ענק שעוברים באמצע האיצטדיון ומציגים את אחת מחוויות הצפיה החזקות שקיימות בעולם שורה של אנשים ומבנים מיוחדים בתחפושות קרנבל ותיאום מושלם של כלי הנגינה המיוחדים של הקרנבל. אם יש משהו שאסור לפספס בתקופת הקרנבל בברזיל זהו מצעד המנצחות בריו.

יער טיז’וקה – היער הגדול ביותר של ריו ושמורת הטבע הגדולה ביותר של ריו, יער שנוצר לפני כ-200 שנה במטרה למצוא פתרון לבעיית ההתיבשות באזור עקב ריבוי מתאי הקפה שהיו אז, בשל כך התחילו לשתול יערות גשם שעד היום לא מפסיקים להתפרש על כל העיר. 
ביער עצמו תוכלו למצוא מסלולי טרקים מפלים נחלים ואיך לא קופים מכל מיני סוגים.

הגנים הבוטנים – אז כמו בכל עיר שמכבדת את עצמה גם בריו יש גנים בוטנים רק שפה כמו בברזיל הם עושים הכל בגדול. הוקם ב-1808 על ידי מלך פורטוגל דאז זואאו הששי מתחם עצום שמשתרע כל פני 540 אלף מטרים רבועים ובוא תמצאו 6,500 סוגי ומיני צמחים מתוכם 900 סוגי דקלים.
אחת מתצורות הטבע היותר יפות שיש לעיר להציע.

“הר שני האחים” – צמד הרים מרהיב ביותר שניתן לראותו כמעט מכל נקודה בריו , להר עצמו יש מסלול מוסדר וברור לפסגה כשעתיים של טיפוס כאשר נקודת ההתחלה שלו היא בפסגתה של הפאבלה הכי גדולה בכל דרום אמריקה הלו היא Rocinha.

מסעדות בריו דה ז'נרו

מסעדות בריו דה ז’נירו – מידע
ריו דה ז’נירו הושפעה מהם תרבויות אוכל במהלך השנים ובגלל זה תוכלו למצוא פה הכל מהכל !
אוכל מקומי וירידי רחוב כל סופ”ש, מסעדות יוקרה, בשרים , אוכל ערבי, איטלקי ואיך אפשר שלא סושי. ריכזנו בשבילכם את כל ההמלצות החמות שיש לריו להציע .

sushi food

Lapamaki Copacabana – סושי ברמה גבוה עם אופציית בופה חופשי בימים מסויימים.
כתובת – R. Bolívar, 7 – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22061-020

Aky Rio – מסעדת סושי יקרה ולא בכדי בין הסושיות הטובות בריו.

כתובת – R. Gustavo Sampaio, 831 C – Leme, Rio de Janeiro – RJ, 22010-010

Toruk Sushi – מסעדת סושי לכל כיס עם אווירה טובה שמציעה גם בופה סושי ונודלס חופשי כל יום עד השעה 16:00.
כתובת – Rua Inhangá, 7 – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22020-060

 

meat food

Fogo de Chao – מי שהשקיע והגיע עד לריו דה ז’נירו בטח שמע כבר על המלצות ולא סתם המסעדה הנחשבת ביותר בריו ללא ספק אטרקציה בפני עצמה, המסעדה היא באווירה דרום ברזילאית עם בשר מדרום ברזיל (שנחשב לטובים בעולם) בשיטת בישול יחודית והגשה עד לשולחן הלקוח. בנוסף בופה חופשי למהלך כל הערב.
כתובת – Av. Reporter Nestor Moreira, s/n – Botafogo, Rio de Janeiro – RJ, 22290 210

Churrascaria Palace– מסעדה ברזילאית עם בשר ברזילאי איכותי, בופה של מנות ראשונות עשיר ומלצרים שמזרימים נתחי בשרים איכותיים. וואו, איזה בשר תאכלו כאן. הרעיון של אוכל ללא הגבלה מדהים. בר הסלטים ענק עם דגים, גבינות, סושי, ירקות, הכל מעולה. שירות נהדר,מומלץ מאוד!

כתובת- Rua Rodolfo Dantas 16, Copacabana

Marius– בופה חופשי של בשרים,דגים ופרות ים. נחשבת לאחת המסעדות המובלות בריו עיצוב פנימי מדהים ומיוחד- מכיל מאות מוצגים ימיים על התקרה והקירות ובכניסה למסעדה. תפריט עשיר ביותר של בר סלטים,דגים מסוגים שונים,סוגי בשרים עשויים מצויין,יין מסוגים שונים ואיכותיים. מבחר גדול מאוד של מנות, בחירה מעולות מהמזנון, שלאחריהן מסתובבים מלצרים עם מגשי מנות עיקריות של דגים מהאמזונס ומהאוקינוס, פירות ים, מנות בשר משובח!

Av. Atlântica, 290 – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22010- 

Out Back Steakhouse – מסעדת ברים ברמה גבוהה ישירות מאוסטרליה, המסעדה מציעה שלל מנות מרשימות (גם ביופי וגם בטעם) עם טאצ’ מאוסטרליה לאוהבי אוכל שמן בשרים וגבינות.
כתובת – R. Gen. Severiano, 97 – Botafogo, Rio de Janeiro – RJ, 22290-040

Restaurante e Bar Garota da Urca – מסעדת בשרים ובר ברזילאית ואוטנטית עם נוף מדהים לחוף אורקה ושכונת פלמנגו, מסעדה צנועה ושקטה לאוהבי אוכל מקומי.
כתובת – Avenida João Luiz Alves, 56 – Loja AB – Urca, Rio de Janeiro – RJ, 22291-090

T.T Burgers – הבורגר הכי מבוקש בעיר עם כמה סניפים ה-TT הוא ללא ספק אחד מההבורגרים הכי טובים בעיר. ללקוחות הוסטל סושיאל בלבד זכאיים לקופון ציפס חינם.
כתובת – R. Francisco Otaviano, 67 – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22080040

B, de Burger – בורגר אכותי בשכונת איפנמה עם עיצוב מגניב ואווירה טובה לארוחת צהריים אחרי טבילה בחוף איפנמה אופציה מצויינת ומחירים נוחים, אל תשכחו להשאיר את השם שלכם על הקיר (:
כתובת – R. Teixeira de Melo, 21 – Loja A – Ipanema, Rio de Janeiro – RJ, 22410010

HOB Hamburgueria – Botafogo – המבורגריה בלב שכונת בוטפוגו הידועה במסעדותיה, המבורגר שווה בהחלט!
כתובת – R. São João Batista, 16 – Botafogo, Rio de Janeiro – RJ, 22270-030

 

italia food

Capricciosa – Ipanema – מסעדה איטלקית בשכונת איפנמה שמציעה אוכל איטלקי מיוחד עם נגיעות ברזילאיות בעלת טאבון כל הלחמים והבצקים נעשים במקום, מגוון עצום של יינות ואוכל מדהים.
כתובת – R. Vinícius de Moraes, 134 – Ipanema, Rio de Janeiro – RJ, 22411-010

Pasta e Pallone – מסעדה איטלקית קטנה ברחוב פרינססה איזבלה צמוד למלון הילטון, עם אוכל איטלקי ופיצות מדהימות ללא ספק שווה ביקור.
כתובת – Av. Princesa Isabel, 82A – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22021-010

Pici Trattoria – מסעדה איטלקית יקרה בלב שכונת איפנמה מגישה אוכל איטלקי ופירות ים ללא ספק המקום למביני עיניין באוכל איטלקי.
כתובת – R. Barão da Torre, 348 – Ipanema, Rio de Janeiro – RJ, 22421-030

buffe food

הבופה הברזילאי מציע מסעדות לפי משקל נוחות וזולות אשר מגישות את כל האוכל הברזילאי והאוטנטי, בשרים, עוף, סלטים, אורז, שעועית שחורה ברזילאית, פרופה ועוד!
במחירים זולים ביותר. שימו לב הבופה במסעדות מוגש בדרך כלל עד השעה 16:00.

Siqueira Grill
כתובת – Rua Siqueira Campos, 16   Copacabana

Restaurante Aipo & Aipim
Av. Nossa Sra. de Copacabana, 920 – Copacabana, Rio de Janeiro

Deck buffet
Av. Atlântica, 2316 – Copacabana, Rio de Janeiro

caffee food

Pao e Companhia – בית קפה / בופה בוקר לפי משקל ומציע שלל לחמים ומאפים מיוחדים שנאפו במקום. ישנם כמה סיניפים

כתובת בקופהקבנה- Raimundo Correia 9, Copacabana

כתובת באיפנמה- R. Visc. de Pirajá, 30 – loja a – Ipanema, Rio de Janeiro – RJ, 22410-000

 Canastra Rose – Botafogo – בר מסעדת גריל בבוטאפוגו מקום יפייפה עם גריל ארגנטינאי שיוצא לכם מנות בשרים טעימות במיוחד וקוקטיילים מיוחדים ושווים.

Mundeco Bar – בר מקומי באווירה טובה בשכונת למה, ליציאה רגועה אוכל מצויין וכל סוגי הקוקטיילים ואפילו בירות מהחבית דבר שקשה למצוא בקופהקאבנה.

Torre do Barao – בר מסעדה איטלקית בשכונת איפנמה מומלץ ביותר להגיע בערב של משחק כדורגל לצפות שם המון מקומות ישיבה נוחים בירות ואוכל במחירים הוגנים לגמרי ואווירה מובטחת, בנוסף הבר יושב 100מ ממועדון ה – Bazrin באיפנמה.
כתובת – R. Vinícius de Moraes, 146 – Ipanema, Rio de Janeiro – RJ, 22441-010

Kurts – בית קפה וותיק ומוכר בעיר בשכונת לבלון היוקרתית עם עוגות מיוחדות מקום ישיבה נחמד מחוץ למסעדה באווירה תל אביב איכותית.
כתובת – R. Gen. Urquiza, 117 B – Leblon, Rio de Janeiro – RJ, 22431-040

 

israeli food

מסעדת “שלנו” קיימת שנים רבות בתוך מועדון ישראל-ברזיל בלב קופהקאבנה בקומה השניה.
המסעדה מציע רק אוכל כשר עם מאכלי הבית שכולנו מכירים ,שקשוקה , חומוס, סלטים, סטייקים מבשר כשר ועוד!
כתובת – R. Barata Ribeiro, 489 – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22040-001

Bar Do Elias – אי שם 20 ד’ מהחוף ישנה מסעדה לבנונית שמציעה שירותי בופה עד השעה 16:00 ב 72 ריאל לקילו! מסעדה לבנונית עם מבחר עצום של סלטים ירקות לחמים, פאלפל, סטייקים, קובה, עלי גפן ואפילו בקלאוות!
כתובת – R. do Catete, 357 – Flamengo, Rio de Janeiro – RJ, 22210-060

Amir – מסעדה לבנונית עם החומוס הכי טוב לדעתנו בקופהקאבנה זה עדין לא הארץ אבל ללא ספק הכי קרוב שמצאנו, תוכלו למצוא גם שווארמה סלט ערבי וחצילים הכי קרוב לישראל שיש בקופהקאבנה.
כתובת – R. Ronald de Carvalho, 55 – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22021020

Basha – עוד מסעדה לבנונית יותר זולה אבל עם אוכל טעים וללא ספק שווה צמודה למסעדת אמיר בקופהקאבנה.
כתובת – Av. Nossa Sra. de Copacabana, 198 – Copacabana, Rio de Janeiro – RJ, 22050-002

כתובות בריו ששווה להכיר ​

iruah1

מלון קופהקבנה פאלאס (Copacabana Palace)
Av. Atlântica, 1702 – Copacabana
מחיר יכול לנוע בין 1,000-1,500 ש”ח ללילה לחדר זוגי

מלון מריוט  (Hotel Marriott)
Av. Atlântica, 2600 – Copacabana

הוסטל בקופהקבנה: סושיאל – הבחירה הפופלרית

 

tipuah1

כתובת לקניון ריו סול – RIO SUL
Rua Lauro Müller, 116 – Botafogo

כתובת לקניון Barra Shopping

הקניון הגדול בריו בשכנות בארה!
Av. Luís Carlos Prestes – Barra da Tijuca, Rio de Janeiro

כתובת קניון בגדי הים (12 קומות)
Rua santa clara 33 , Copacabana

חנות האוהדים הרשמית של FLAMENGO
הקבוצה הבכירה של ריו:
Av. Nossa Sra. de Copacabana, 1138
תוכלו למצוא שם חולצות מקוריות!

כתובת לחנות בגדים : (מותג חזק בברזיל) TACO
Avenida. Nossa Sra. de Copacabana, 814

כתובת חנות כפכפי האוויאנס גדולה וזולה
Rua. Silva Castro, 65 – Copacabana

רק לבנות: 

פוסט קניות וטיפוח לבנות:

לחץ כאן- לינק לפוסט

סלון לפדיקור ומניקור (למטיילות הנסיכות) 
Rua Xavier da Silveira, 50 – Copacabana

yahadut1

כתובת בית חב”ד
Rua maracanau 11 , copacabana
מספר טלפון מקומי של הרב יוסף: 55-21988093032+

כתובת מועדון יהודי קהילתי בקופהקבנה (Club Israelita Brasileiro)
בתוך המועדון יש בית כנסת של הקהילה היהודית + ויש גם סופר כשר עם מוצרים מהארץ
Rua barata ribeiro 489 , Copacabana

klali1

כתובת לדואר Corrieos:
R. Dias da Rocha, 45 – Copacabana, Rio de Janeiro

כתובת בית חולים UPA HOSPITAL 24HORAS חינם
Rua siqueira Campos 129 , copacabana
פתוח 24 שעות. שירות חינם.

ביה’ח פרטי- Copador

Rua Figueiredo de Magalhães, 875 –  – Copacabana

רופא פרטי יהודי עד המלון(דובר אנגלית)-

אלאן- וואטסאפ 5521999910914+

כתובת חנות טובה למטענים ותיקון סלולורים
Rua santa clara 99 , Copacabana

בית ספר ללימוד פורטוגזית
Rua Siqueira Campos, 16 – Copacabana

מספרה לגברים:

מספרה מגניבה עם שולחן סנוקר ובר

 Du Bronca Bar e Barbearia

כתובת-
Rua Figueiredo de Magalhães, 581 – Copacabana

כתובת למכבסה
Rua Barata Ribeiro, 611 , Copacabana

כתובת לחנות CHANGE של דולרים
המרכז הישראלי בהוסטל סושיאל

כתובת לבנק ברזילאי שבו אפשר למשוך כסף BRADESCO

תחנת משטרה
Av. Nossa Sra. de Copacabana – Copacabana

teufa

כתובת לתחנת האוטובוס הרשמית של ריו
Avenida Francisco Bicalho, 1 – Santo Cristo

כתובת של שדה התעופה הבינלאומי של ריו RIO galeão קוד שדה (GIG)
Av. Vinte de Janeiro, s/nº – Ilha do Governador

כתובת לשדה הקטן של ריו (בדרך כלל טיסות פנים) – Santos Dumont
Aeroporto Santos Dumont – Centro, Rio de Janeiro

rio museon

כתובת למוזיאון המחר – Museu do Amanhã
Praça Mauá, 1 – Centro, Rio de Janeiro
המוזיאון ממוקם ממש ליד השלט הגדול שכתוב בו – RIO TE AMO

כתובת לסמבו דרומו SAMBODROMO איפה שמתקיים מצעד המנצחות הגדול
R. Marquês de Sapucaí – Santo Cristo, Rio de Janeiro

כתובת לאצטדיון הכדורגל המרקאנה
Av. Pres. Castelo Branco, Portão 3 – Maracanã

כתובת למועדון מירוצי סוסים – Jockey Club Brasileiro
Praça Santos Dumont, 31 – Gávea

אזורים קרובים לריו ששווה להכיר

איליה גרנדה

האי הפופולרי שקרוב לריו (כשעתיים נסיעה) וניתן לעשות בו טיול יום אך מומלץ להישאר מספר ימים ולהנות מהשלווה והנוף הטרופי המשגע. ישנם חופים עוצרי נשימה כמו כמו חוף פרנויוקה (Parnaioca Beach) וחוף אוונטורירו (Aventureiro Beach). האטרקציה הכי פופלרות הינה ההפלגה מסביב לאי שעוברת במספר חופים מרכזיים ועושה עצירות לשחיה ושרונקל במי התכלת. בין היעדים כלולה גם הלגונה הכחולה המפורסמת שגם נחשבת ליעד פופלרי לעשות שנורקל ולגלות את חיי האוקיינוס המקומיים.
ללגונה הכחולה ישמנה.
עלות הסיור – כ-65 ריאל לסיור המלא וניתן להזמינו ב…
ללגונה הכחולה יש גם אופציה לצלילה עם ציוד מלא לחובבים. קישור למועדון צלילה מומלץ באי –  Elite Dive Center
למי שיש חשק להרפתקאה בין האתנחתות יכול לבקר האחד מ-13 מסלולי ההליכה המסומנים באי העוברים בין היתר גם דרך הג’ונגל ומומלץ לעשות את ההליכה עם נעליים סגורות. האמיצים באמת יגיעו גם לנקודת התצפית הגבוהה באי (כ890 מטר גובה) הנקראת מקור התוכי (Bico do Papagaio) וממנה אפשר לראות את הנוף של כל האי של איליה גרנדה והים האטלנטי.

בוזיוס ואריאל דה קאבו

עיירה קסומה עם תחושה של פעם. היופי נמצא בפשטות, חופים מהיפים ביבשת, דיונות מרהיבות מסביב ולגונות כחולות, כולם יחד יוצרים תחושה של חופש ורגיעה. נקודות ששוה לציין הינן לגונה פרדייס, הדיונה הגדולה, טיולי באגי וג’יפים, מעגלי קפוארה והעץ העקום.. כן העץ העקום. גולת הכותרת הינה לגונה פרדייס בחוף המזרחי עם הערסלים בתוך המים, כמו כן נמצא בחוף המזרחי העץ העקום והסלע הענק במים. כמו כן אחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר בג’ריהינה טיול שטח עם באגים או ג’יפים. במהלך הנסיעה מגיעים לנקודות עם נופים יפים והרבה מקומות בהם אפשר להצטלם ולעלות לאינסטה. אטרקציה קלאסית בטיול של ישראלים.

צרו קשר

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

לחץ לשליחה
כתוב לנו :)
במה אפשר לעזור?
דילוג לתוכן