אזור דרום ברזיל

איגואסו

מפלי האיגוואסו הם מפלים הנמצאים בפארק נאיוסנל איגוואסו (Parque Nacional Iguazu) והם אחת האטרקציות הניחשקות והשכיחות ביותר בקרב המטיילים, יעד מאוד תיירותי וניחשב כחובה בטיול תרמילאים שעובר בברזיל או ארגנטינה. זוהי דרך מעולה לעבור את הגבול בין ברזיל לארגנטינה ולהפך. הפארק עצמו מלא בצמחייה ירוקה מפלים ענקיים גועשים ורגועים (תלוי בעונת השנה), וכן מורכב משני צדדים שונים אחד מהשני מדהימים ביופיים הצד הברזילאי (מסלול קצר יותר) הצד הארגנטינאי (ארוך יותר), לכן אם כבר הגעתם עד לפארק אז מאוד מומלץ לחוות את שניהם ובעצם לראות את כל התמונה! הפארק עצמו מלא בפרפרים כאלה שלא ממש פוחדים מבני אדם ואם תגישו את ידכם סביר שהם ישבו על ידכם ממש כמו בשיר של פרפר נחמד, בנוסף בתוך הפארק עצמו יש חוות פרפרים מיוחדת במינה עם אינסוף סוגים שונים ומיוחדים. מחוץ לפארק קיימת מכירת תיקי בד מיוחדים עבודת יד וקיים פארק ניפרד של תוכים וציפורים שונים וייחודים לאזור (כניסה כ-50 ריאל) אם יש לכם זמן לגמרי שווה את זה! בכניסה עצמה יש לוקרים לאיכסון המוצילות/מזוודות שלכם בתשלום סמלי. ובשני האזורים יהיו מוניות מחכות לכם לטובת מעבר הגבול. הזמן המומלץ להגיע למפלים הוא בשעות הבוקר המוקדמות כדי להספיק בזמן לפני הסגירה של הפארק, רק הצד הארגנטינאי הוא 5-6 שעות ולכן אם אתם לא לחוצים בזמן מומלץ לחלק את שני הצדדים ליומיים אם כי לעשות את שניהם ביום אחד זה בר ביצוע אבל די לחוץ. בעיירה בה נימצא הפארק יש הוסטלים בצד הארגנטינאי (פוורטו איגוואסו) וכן הצד הברזילאי שבהם ניתן ללון, האזור מלא יתושים לכן כדאי מאוד להצטייד בתרסיס OFF של יתושים ביבשת. שימו לב שחודשי מאי עד אוקטובר יכולים להיות יותר קרים ויותר גשומים.עצה חשובה נוספת היא לשמור על התיקים והאוכל שלכם כי בפארק נימצאים אינספור חוטמנים שנראים חמודים אבל אינם מפחדים כלל מבני אדם ויכולים לגנוב לכם את התיק לתקוף אתכם ולברוח (תיק עם אוכל לרוב).

פלוריאנפוליס

ברוכים הבאים לעיירת התיירות מספר אחד בדרום ברזיל והמקום המושלם לקרנבל!פלוריאנפוליס היא עיירת הנופש הדרומית ביותר בברזיל ומושכת אליה תיירות מברזיל וארגנטינה בגלל קרבתה למפלי האיגווסו. בפלוריפה תמצאו את כל מה שחיפשתם בטיול באמריקה הלטינית – 42 חופים, מסיבות, גלישת גלים למתחילים ומתקדמים ומגוון אטרקציות בפלוריאנפוליס.

פלוריפה היא חצי אי המתחלקת לארבעה אזורים מרכזיים:

  • בארה דה לגואה – החוף המרכזי בפלורה, שם מתרכזים רוב ההוסטלים והמסעדות. זהו האזור התיירותי ביותר בפלורה שכן מתכנסים בו מרבית התיירים.
  • סנטרו – מרכז העיר עם קניונים, שווקים ותחנחת האוטובוס המרכזית – רודו ויאריה.
  • לגואה דה קונסאסאו – עיריית ביניים בין בארה והסנטרו. בלגואה תמצאו בנקים, חנויות בגדים וגלישה וחנות הדגל של כפכפי הוואיינס המפורסמת במחירים אטרקטיבים. כמו כן ישנו אזורי בילוי הכוללים ברים ומסעדות כגון ג’וני בול והבלאק סוואן.
  • ג’וררה – ממוקם בצפון האי, בין האזורים היוקרתיים בברזיל עם וילות מדהימות,חוף אקסוטי, יאכטות ומועדונים מובילים ברמה העולמית אשר מנגנים שם באופן קבוע מיטב האומנים בעולם כמו סלומון, בוב סינקלייר, גוואטה, אקסוול, לייק מייק ודימיטרי וגאס בייחוד בקרנבל. כמו כן היכונו לקצפת – P12 – מסיבת הבריכה הגדולה ביבשת!!!
  • הקרנבל בפלוריפה הוא השילוב המושלם של מסיבת רחוב סמבה אוטנטיות (בלוקו), מסיבות בריכה ענק עם הדי ג’יים המובילים בעולם ותחרות בתי ספר לסמבה באיצטדיין הגדול (כמו מצעד המנצחות בריו). בנוסף פלוריפה ידועה בתור המקום הכי בטוח בברזיל. יש בפלוריפה טבע מדהים הכולל 48 חופים, אגמים, איים והרים. בין כל המסיבות אפשר להנות מחופים עם ביץ’ בר, גלישה, הפלגות לאיים, סקי חולות, פליי בורד, קייט סרף, הלונה פארק הכי גדול בדרום אמריקה ופארק מים מדהים!

    בואו נתחיל בפלורה הקסומה, המקומיים קוראים לה ״אי הקסם״ ולא בכדי.הקרנבל בפלורה מפורסם בזכות ההפקות ענק עם הדי ג’יים הטובים בעולם שמגיעים לברזיל לשבוע הקרנבל במועודונים הכי מפורסמים – ויהולום שבכתר מסיבת הבריכה הגדולה בעולם P12. בנוסף בסנטר יש מסיבות קרנבל ברחוב ותחרות בתי ספר לסמבה באיצטדיון הסמבה הרשמי לאוירת קרנבל אמיתית!הקרנבל בפלורה מחולק ל3 אזורים והם: בארה דה לגואה, ג׳וררה והסנטרו.

    בארה דה לגואה זו עיריית דייגים עם נופים וחופים מדהימים, ורוב המטיילים הישראלים מרוכזים באותו אזור לאורך העונה. (קרנבל,לעומת זאת, עדיף בג’וררה איפה שמתרכזות כל המסיבות).בזכות ריכוז המטיילים באותו אזור, מהר מאוד כולם מכירים את כולם ונוצרת אוירת חשמל בחופים, במסעדות ובדירות. כמו כן, בבארה יש את פרויקט תמר שהוא חוות צבים חוויתית ואת חופי הגלישה המפורסמים: ג׳ואקינה ומולי ביץ׳, אשר נמצאים מספר דקות נסיעה ומאוד מומלץ לבקר בהם.

    ג׳וררה, הוא האזור היוקרתי של פלורה ונחשב לנקודת תיירות מאוד פופולרית בברזיל. יש מסעדות לאונג׳ על החוף וחלק מהמסיבות המפורסמות כמו הP12 נמצאות באזור. לרוב מומלץ לשכור וילה ולהנות מהאווירה בוילה ובמסיבות. כמובן שהמחיר הוא בהתאם.בגדול, למטיילים שרוצים ליהנות מהאוירה (בעיקר מחוץ לבית ) ולשלם פחות, מומלץ לבחור בבארה לתקופת הקרנבל ולהבדיל , מטיילים שרוצים להתפנק על וילה יוקרתית עם בריכה וכל טוב ואף קירבה למסיבות הגדולות , מומלץ לבחור בג׳וררה.

    המרחק בין שני האזורים הוא כ- 45 דקות נסיעה, בממוצע כל מטייל נוסע ל2-3 מסיבות ובמידה ואתם סוטים מהנורמה , תוכלו להיות רגועים: כי כשקונים כרטיס בבארה לאחת המסיבות בג׳וררה , ניתן להוסיף סכום סימלי לטובת הסעה הלוך ושוב מאורגנת ומסודרת. המצעדים עצמם והתהלוכות הם במרכז העיר: הסנטרו, ממליצים בחום לבקר פעם או פעמיים באזור במהלך הקרנבל, בכדי שתוכלו לחוות את חווית הקרנבל המטורפת ברחובות.

 

צרו קשר

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

לחץ לשליחה
כתוב לנו :)
במה אפשר לעזור?
דילוג לתוכן