פורטו דה גלינאס

גן עדן לשנורקלינג וצלילה

פורטו דה גלינהאס היא אחת מעיירות החוף הטובות ביותר בברזיל. עם חופי חול לבן, שוניות אלמוגים בתוליות, יערות  ובריכות גאות,  פלא של טבע. פורטו דה גלינה התחילה כמרכז לסחר בעבדים ובהמשך הפכה לכפר דייגים. כיום, נמנעת בעיקר מפיתוח יתר, חיי לילה ותנועה, כדי למשוך מטיילים שרוצים להתרחק מהמולת העיר ולגלות את תרבות החוף המהוללת של ברזיל.

נוף מרהיב מתפשט לכל עבר מהעיירה. הקדישו זמן לחקר סדרת החופים, שכל אחד מהם מתהדר ברצועות חול מדהימות, מים שקופים ובריכות טבעיות. התאמנו בספורט ימי כמו בודי בורדינג, קייט, גלישה וג’ט סקי . התפעלו מהצבעים המרהיבים של אסכולות דגים גדולות בזמן שנורקלינג וצלילה בשוניות לא מקולקלות.

צפונית למרכז העיירה נמצא חוף פורטו דה גלינהאס. צפו בגולשים רוכבים גלים גדולים ותתערבבו עם קהל צעיר ושיקי בחוף  CUPE. שחו באחת מבריכות הגאות הגדולות באזור חוף מורו אלטו והימלטו מההמון בחוף CAMBOA ​​המבודד.

לכיוון דרום נמצא חוף Maracaípe.  מעולה לגלישה  בזמן הגאות ורחצה בבריכות הגאות של פונטל דה מארקייפה בשפל. התקררו עם בירה קרה או מיץ פירות בברים שכמעט יושבים במי הים החמימים. חפש סוסי ים  בטיול שייט לאורך נהר מארקייפה.

דרומה יותר, ומעבר לפתחו של נהר מארקייפה, נמצא חוף סררמבי. זוהי נקודת התחלה פופולרית לטיולי צלילה לשוניות מחוץ לחוף.

5/5

".. שנורקלינג בבריכות הטבעיות היה מדהים. המון דגים יפים צבעוניים ..."

15/12/2018

צרפת

ברידג'יט ס.

צרו קשר

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

לחץ לשליחה
כתוב לנו :)
במה אפשר לעזור?
דילוג לתוכן