יעדים צפון ברזיל

הקדמה טיולים מאורגנים

אנחנו גאים להציג את הטיולים המאורגנים של המרכז הישראלי המתמחים בטיולי חוויה ברמה חדשה עם דגש לשירותיות, אמינות ואטרקציות מהמרהיבות ביבשת.  התשוקה שנו היא החוויה שבטיול. אנחנו מאמינים במתן מגע אישי וחוויה שלמה שתתלווה לאורך המסע. אנו עובדים עם ספקים ברמה הכי גבוהה ומתמקדים בלספק לכם את החוויה המושלמת.

קצת עלינו – המרכז הישראלי החל את דרכו ב-2009 בברזיל על ידי האחים קוזניאק מתוך אהבה עזה לברזיל,האנשים, החופים והתרבות. את אהבתנו החלטנו לשתף ולהעניק את החוויה לקהל הישראלי וכך להפוך את דרום אמריקה ככלל וברזיל בפרט לחוויה נגישה,עשירה ומרתקת שכל ישראלי חיכול לחוות.

החברה הקימה את המרכז הישראלי בברזיל שנתן שירות מלא ומקיף החל מטיסות, לינה, חבילות תיירות, יעוץ וכל זה בעברית! אחרי עשור בדרום אמריקה ואלפי לקוחות מרוצים, גויס צוות צעיר, מקצועי ומנוסה בישראל כדי להמשיך להרחיב ולהפיק את המיטב מהידע וניסיון העשיר בתיירות ונופש בברזיל וארגנטינה.

שירותי החברה כוללים מצע פתרונות שלם

ולגולת הכותרת.... ענת המדריכה

לצוותנו הוספנו את ענת עינב המדריכה המופלאה עם שנות ניסיון עשיר ביבשת הדרומית. ענת הוציאה עשרות טיולים מודרכים מסביב לעולם עם חברות מובילות כגון “החברה הגיאוגרפית” ו”פגסוס” וליבה תמיד חוזר לתרבות הברזילית העשירה ולצלילי הסמבה בקרנבל.
כחוקרת תרבויות ענת מביאה איתה ידע יקר על ייעדנו ןמעבירה אותו בדרך ייחודית ומעניינת. לא ישאר רגע דל עם האנרגיות, הניסיון ושמחת החיים של המדריעה מספר אחת בשוק.

placeholder

צרו קשר

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

לחץ לשליחה
כתוב לנו :)
במה אפשר לעזור?
דילוג לתוכן